Forgetfulness

Jag har ju glömt att dricka kaffe idag. Då är det inte längre lika märkligt att jag fortfarande är lika trött, om inte tröttare. Jag borde gjort nåt idag. Som att åkt ut till nån elektronik affär och ställt tusen frågor till nån söndagstrött och lite småsöt försäljare om min framtida mobilochkameratelefon. Jag borde kanske också gått en runda till bibblan istället och läst lite Fiske eller skrivit ut min text för att se hur mycket jag missat i min korrekturläsning. Men, istället har jag legat kvar i sängen och som sagt tröttat till mig ännu mer. Funderar starkt på att hoppa över pumpen idag och lägga in den imorgon i samband med konditionen istället. Får se hur kroppen känner sig när jag väl gått upp, inom tio minuter. Om jag får lite luft kanske jag vaknar till liv och får oanade krafter, vem vet.

Hoppas det blir film ikväll. Och kanske lite godis.

Ska jag gå med i det sociala utskottet eller ej? För tillfället känns det inte som att jag är så lockad av uppdraget. Kanske, kanske inte.

Upp. Hoppa. Deo. Kaffe. Tandborstning. Armhävningar. Luft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback