Buuu..

Jag är sjukt godissugen. Jag ska handla upp alla mina sista slantar på godis ikväll  och sen får vi hoppas att mjölken räcker tills jag får tillbaka mitt kort. Egentligen borde man få nån ersättning av banken för det här, tänk om jag inte känner någon att låna pengar av? Att gå till banken och ta ut känns ju surt. Och det går nte ens förrens på måndag. Illa är det, bara äta upp mitt kort sådär.

Jag ska köpa marabou choklad. Och kanske chips. Eller nåt som är salt, lakrits. Inte smådogis, det är inte alls lika gott. Mmm.. Måste nog ta ett knäckebröd och försöka tänka på nåt annat till vi ska gå och handla. Ikväll blir det bil till J, aldrig att jag tänker gå hem själv efter att ha haft skräckfilmsmaraton med henne, J och C, som är planen ikväll. Hu.. Det kommer vara många spöken ute i natt. Halloweenfest överallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback