081124

Jag har ohälsosamt långtråkigt. Vi snackar så tråkigt att jag nu ska dammsuga samt städa toaletten just på grund av att jag inte har någonting att göra. Då är det illa. Utanför fönstret har det börjat snöa. Såna där söta flingor som snurrar runt i luften utan att direkt komma nånstans. Alltså har det blivit vinter och kallt. Jag borde verkligen åka och köpa en ny mobil idag, men är inte sugen på det alls. Vet inte vart jag ska åka riktigt och vet inte hur fin mobil jag har råd med. Dumma. Och sen har jag ju fortfarande sommardäck på bilen så jag har egentligen ingen lust alls att ge mig ut i snön idag. Jag kanske ska baka scones när jag har dammsugit? Ge mig något att göra.



Kommentarer
Postat av: Ronja

usch ja att ha tråkigt är inte roligt, men lägenheten blir iallafall städad ;) Jag har samma problem just nu, jag borde läsa Fiske men jag satte upp mig på en tvättid istället ;)Så det kan gå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback