081121

Ssssch! Nej, jag har inte dödat en bäver, Det är fuskpäls jag bär på bilden nedan, så alla ni djurrättsaktivster där ute behöver inte kasta ägg eller något gammal och illaluktande på mig nästa gång vi möts. Check?

Effektiv dag med crosstrainer, BodyBalance och lunch innan klockan slagit tolv och eftermiddagen har sedan spenderats på Växjö Universitets härliga bibliotek. Inspirationen flödar, nu är det bara själva uppgiften som saknas. När man talar om trollen fungerade idag på det sätt att när jag i eftermiddag tänkte på en vän, som jag ville ringa och locka med en fika, så dök hon upp. Så jag fick både plugg- och fikasällskap till slut, lucky friday.

Om 20 minuter börjar färden hem till mamma och pappa. Ska åka med kusinerna och jag känner på mig att det kommer vara två timmars färd som flyger förbi på grund av oavbrutet skratt. Är packad och diskad och sitter för tillfället bara och fördriver tiden.



Jag är nervös för instruktörsutbildningen. Det har flyttat in fjärilar i magen och de förökar sig i samma takt som kaniner. På kvällarna är det en gnagande känsla "Klarar jag av det?" som på dagarna över går i en mycket skönare sinnesstämning - "I am Superwoman". Thank you Alicia Keys. Word.


♥ Tjipp o hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback