081120

Dan efter dan. Tack, tack och åter tack för att ni firade mig igår. Varm i hjärtat fortfarande och jag tycker banne mig om er allihopa. Och tusen tack för alla fina presenter! Vi snackar chokladkaleder, kaffemugg to go, världens finaste kort och presentkort, vin, glögg, örhängen, pepparkakor, mera vin . . . Underbara människor!



Grannarna Jonna och Emma.




Två Johannor, Emelie, Ronja, Elin, Ramona och en av Martinorna får det plats i och runt min säng.




Maja och David.




Finfina Josefin a´la spetskompetens, jag och reklam.


Lycka.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket Martina! Hade supertrevligt! Var det bra ute?

Postat av: A Boy Named Sue

Har du dödat en bäver?

2008-11-21 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback