081118

Dan före dan.

Det första kortet har landat i brevlådan. Tack underbaraste Kina, jag saknar dig varje dag min lilla gulleGRIS! Hihi. Nu ska jag bara köpa kylskåpsmagneter så att jag kan sätt upp kortet och se det varje dag och bli varm i hjärtat. Mitt första grattis fick jag för exakt en månad och en dag sedan, ett annat trillade in för ungefär två veckor sen. Vissa gör vad som helst för att inte missa en gratulation. Min diskreta mamma skickade igår ett sms och undrade var jag hade för adress, i wonder why?  Ellos mailade mig personligen, haha, och gav mig 200 kronor i rabatt förutsatt att jag handlade för 800 kronor. Jag har aldrig varit bra på matte med är det inte då istället jag som ger dem 600 kronor? Always var också så snälla att ge mig ett paket bindor gratis nästa gång jag är och handlar. Inte en resecheck som jag associerar med företaget Always.. Det bådar gott inför året stora dag!

Förväntansfulla hälsningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback