081116

Trött. Mycket trött. Men medvetenheten om att det är på grund av att jag fortfrande ligger i sängen finns trots allt. Samma säng om efter min brunch är täckt av smulor. Och eftersom jag inte bokat tvätttid måste jag troligtvis sova i dem minst två nätter till. Bra om man blir lite hungrig mitt i natten iallafall.

Lunchen och förfesten hemma hos mig igår blev riktigt lyckad och galan fortsatte på samma nivå. Hittade en ÖG:are att vila ögonen på och blev uppmärksammad på eftersläppet av en något märklig man från Nybro. Fick se en hel del märkliga dancemoves från min panelplats bredvid S och hade trots det nyktra tillståndet riktigt trevligt. Riktgit lika trevligt var det inte att komma hem till en tom lägenhet och diska ett tjugotal glas..

Idag har inte ens öppnat det dokument som ska mailas in imorgon. Lite utfyllnad sen får det går som det går, hoppas att det blir godkänt för jag är inte sugen på att ha det hängande efter mig. Ge mig inspiriation!

Sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback