081102

November. Det är redan min månad igen. Tiden springer iväg, det är dagens sanning det.

Av någon oklar anledning känner jag mig lite stressad. Att åka till Stockholm på reunion i helgen känns inte längre som bara kul utan det är blandat med lite panik. Samma sak gäller den efterlängtade resan till London och SIlja, det är lite uppjagande för tillfället. Mitt uppdrag blir att leta reda på orsaken till känslan för jag vill inte att resorna ska bli förstörda och associerade med stress, big nono.

BodyPump och BodyBalance ikväll, med några nya låtar på pumpen lyckades kroppen bli totalt slutkörd i både biceps och bröst och morgondagen kommer kännas. Träningen är i stora drag det enda jag tagit mig för idag då jag åt frukost framåt tre och klev upp ur sängen strax innan fem. Sjukt skönt med en sådan dag ibland, men man känner sig onekligen lite mer lat än vad som officiellt är okej.

Imorgon ska vi genomföra vårt fältarbete i skolan och hoppas på fina och överraskande resultat för en lättare och smidigare rapportskrivning. Men innan dess tänkte jag ta upp till bibblan för att organisera mig själv och min vecka, ett steg i att minska den stress som kommer smygande.

Nu är det natt. En god sådan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback