Vi var på landet!

Haha, fräsig känsla att göra som en äkta stockholmare och "åka ut på landet" en sån här fin sommardag! Jag, Nicoletta och Ida begav oss idag ut på utflykt till Sundby gård som ligger otroligt vacker vid en liten sjö utanför Huddinge. Där satte vi i oss den godaste brunch jag någonsin smakat och jag tror att utan och överdriva så åt vi i två timmar. Med utsikt över vattnet satt vi där på terassen och njöt i skuggan av parasollet och jag kände mig lycklig som få att få sitta där en söndag och njuta med två härliga vänner. Alla var vi dock lite slitna efter gårdagen som ni ser på bilderna men nöjda och glada var vi även om det kanske inte syns på alla kort, haha!

     

     

Underbar dag.




Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härliga bilder!

Postat av: emma

Hej du! Jag har haft en toppenhelg hos Camilla men dock går tiden alldeles för fort. Hann knappt gå av tåget innan jag var tvungen att kliva på igen och bege mig hemåt.. Så det är quality time som gäller these days! Du har också haft det bra ser jag! :)Hur går det i skolan? Vad läser du för skoj nu? Puss

2008-05-12 @ 12:21:36
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Nico & Ida

Du är ju en ängel.. vi kommer ju hitta bilderna i nån fotokatalog snart.. så sjukt snygga är vi ;) telefonen går i ett!
pussar

2008-05-15 @ 02:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback