sista lördagen på adress; Friluftsvägen, Sundbyberg

Jag försov mig till för en halvtimme sedan, damn. Men jag antar att det var kroppens sätt att protestera eftersom jag trots allt var rätt hängig när jag somnade igår, jag behövde nog några extra sömntimmar för reparation. Nu sitter jag här med böcker, anteckningar och kaffe i högsta hugg och har bestämt mig för att 5 timmars plugg är mitt mål idag. Känns inte alls som någon omöjlighet om jag tar lite småpauser för att sätta igång tvätt, stryka och städa lite. Hemflytt och sommaräventyr hägrar...

Känner mig totalt upprymd av tankarna på att mamma-flytthjälp och morbror-sällskapsdam kommer och hämtar mig redan om FYRA dagar och 23 timmar. Oh la la, jag har aldrig velat att dagarna ska gå snabbare är nu, samtidigt som jag önskar att det var veckor kvar till tentan.

By the way, fick i förra veckan reda på att jag klarat tentan i utvecklingspsykologi med marginal som gav mig en dos med nytt självförtroende inför kommande tenta. Skönt är bara förnamnet. Men nu är det dags att sätta igång, härliga utläggningar om "cognition in classical conditioning" väntar och sedan ska jag dyka in i minnets komplexa värld..

Och Kina, en del av mig sitter fortfarande på ett litet rosa moln och leker med tanken att kanske, kanske kommer vi plugga tillsammans i höst, it's just beyond heaven. Tummar och tår, allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback