ryck

lämnade av matida på stationen vid två efter en kort men intensiv och mysig påhälsning. prat konstant och mcflurry i solen. YEY. men fick abstinens efter sällskap ungefär fem minuter efter avskedet och eftersom ingen av mina kära vänner som är bosatta i stockholm behagade att vara hemma eller lediga så . . sitter jag nu i uppsala hos marie och väntar på att vi ska dra iväg ut till en kolonilott och grilla hamburgare och dricka gottgott i solen! livet är bra underbart. ha en underbar lördag, see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du - det ser faktiskt ut som att jag kan komma upp! Mina bästa kompisar här nere (joe, ian och lewis) kommer till sthlm den 22 maj och jag har lovat att vi ska träffas. Så om jag kunde komma upp runt den typ.. 22-26 (för det är bara så billigt på veckodagar va?) Vi får prata i telefon till helgen!! Vore verkligen kanonkul o komma upp, så får vi lite quality time innan vi åker åt olika håll. Hur mår du o hur går skolan? Kärlek!

2008-05-11 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback