regn

Dagens frågetecken
Hur ska jag kunna rädda världen när jag upplever mindre utbrott inombords så fort jag hör ordet "grupparbete"? Hur jag ska handskas med faktumet att alla människor inte är födda med hjälpas-åt-genen och tar det ansvar de borde, är dagens tankeställare. Jag är rädd att även om min tålmodighetsgräns ligger längre bort än många kan ana, så räcker det inte till för att omringa alla de världsproblem som kommer att dyka upp i min väg. Ska därför iväg till gymmet och springa bort min ilska och yoga mig fram till svar. Tjohej.



Kommentarer
Postat av: Frida

Gott o höra att allt är bra, här är det oxå fint :)
Du har fullt upp med andra ord då med plugg o sånt? Stockholm har jag inte några planer till just nu ;D har så inplanerat alla helger nu framöver KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback