Now we're talkin'. . .

Har drabbats av bloggtorka light. Läs endast i brist på annat bättre vetande.

Imorgon börjar den sista delkursen och bara efter att ha skummat igenom första kapitlet och planerat läsningen så verkar det även som den mest intressanta. Kognition. Vi snackar Pavlovs dreglande hundar, Skinners box och klassisk betingning. Jag känner mig som hemma. Tentan i fredags kändes bra och enligt mina beräkningar ska jag ha klarat den med god marginal men man ska ju inte ropa hej.. Känns inte som jag bahöver oroa mig för omtenta vilket är riktigt skönt eftersom den är dagen efter jag landat på Kos. En aning problematiskt det där men det gäller ju att vara optimistisk!

Annat onödigt vetande om mig är att jag firade mig själv i fredags med att köpa en bikini i regnbågens alla färger (bild dyker upp såsmåningom) som dessutom satt som gjutet. Galet trevlig känsla att prova bikini med ett nöjt leende på läpparna, try it! Sen blev det dansklass på gymmet följt av svullokväll framför tv:n med Åsa.

Hade igår en helt ledig lördag då jag kunde göra precis vad jag ville. Vad gör jag? Tränar funk och bodypump i två timmar och halvsover framför Teminator. Lord, I'm a living party. Positivt var iallafall att funken påminnde mig om en kär vän - Jonna och hennes underbara dansstil, jag la på extra vikter på alla övningar på pumpen och i soffan bredvid mig så hade jag mysigt norrländskt sällskap.

Nu - film och uppladdning för en ny vecka. En vecka närmre Kos. En vecka fylld av utmanande träning. En vecka av nya kunskaper. En vecka av nya framsteg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du är så hurtig så du ger mig dåligt samvete! JAG, DÅLIGT SAMVETE???!! Det händer typ alrdig... ajaj.

Postat av: emma

Nice, med lite uppdatering! Känns helt tomt här i cybervärlden när det inte finns nåt nytt att läsa här.. :P Hur är det med dig? Pussel

2008-05-05 @ 23:11:51
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emma

Värst vad du fick ett ointressant liv helt plötsligt då :P Lika bra att vi ses snart så du har något att skriva om. Haha! :P Här är det bra, började en ny kurs idag som verkar väldigt intressant men det krävs nog en del möda för att kunna avsluta den med gott samvete ;) Hur går det med plugget och allt annat för dig? JAAA! Snart ses vi! :D Puss

2008-05-05 @ 23:38:05
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback