guess who's back

Hahahahaha. Japp, om du gissade bergodalbana så gissade du helt rätt. Men denna gången kommer en massa tillfälligheter till min räddning, tidsbrist, kos, bebis, flytt.. Yeeees.

I övrigt jobbar jag på med kyl och frys tömning och det suger. Matvetet är slut i alla fall men en stooor påse med bönor väntas bli uppäten innan torsdag.

Lite smått emotionellt instabil efter dagens känningar. En minder komplettering på rapporten ska hinnas med, men när? Träningen gick tungt. Idag Kos-väskan känns yttepytteliten. Kläderna jag vill ha på mig imorgon är längst ner i väskan. Håret är otvättat. Och när mamma släppte bomben att jag får restskatt (istället för över 4000 tillbaka) så klämde jag fram en krokodiltår och tyckte allmännt synd om mig själv.

lisa. nu är du med på ett hörn hos mig med, haha!

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

småland småland småland!! :D

Postat av: Anonym

Gislaved, gislaved, gislaved!! :D (vi ska putsa bort varenda krokodiltår på dig med stora kramar och varma skratt. Och en hel del alkohol förstås!)

2008-05-29 @ 01:24:24
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback