Bananas

Det kan ha varit så att jag till viss del dog innan idag. Men det som inte dödar helt måste väl härda istället då. Anledning? Körde kondition på gymmet och upptäckte en läskig tävlingsnerv som plötsligt blev helt skogstokig, den gjorde så jag inte kunde sluta springa förren bruden bredvid hade slutat. Jag pinnade på som jag hade eld i baken och det får jag väl antagligen sota för imorgon när jag ska ta mig ur sängen. Doh. Imorgon får det bli skygglappar.

Btw, Kina, nu har reklamerna för den där träningsdrycken börjat gå även här i svealand. HAHA! De är ju så klockrena.. Kommer på mig själv med att sitta och tänka replikerna i huvudet och se bilderna framför mig.. "Don't eat bananas, bananas are for monkeys.." Lovely shit!

Godnatten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback