apburen

På vägen hem från gymmet går jag alltid förbi Systembolaget (gissa om man blir sugen när man är sådär tränat-törstig och ser alla vinflaskor). Inte så intressant att veta det kanske men igår var det något som inte riiktigt var som vanligt. Innanför de låsta grindarna och dörrarna så sitter det 25 personer vid ett uppdukat långbord och har något som liknar personalfest och jag kunde inte låta bli att börja gapskratta där mitt på gatan. Där sitter de, som apor i bur med obegränsade mängder alkohol - det, är vad jag kallar fest!




Kommentarer
Postat av: emma

HAHA! Har de internfesterna inne i butiken?? Är det ens lagligt? Fast, vilket ställe om inte där är bättre att just ha personalfest..? Puss

Postat av: emma

Haha! Störtskönt! Kanske ska skicka in en arbetsansökan till systembolaget då :P Idag pluggar jag inför tentan, har snart läst färdigt boken sen är det bara att pränta in alla miljoner begrepp som kan tänkas dyka upp på tentan imon :) I helgen har jag faktiskt inget planerat, blir en del plugg och läsning vad jag vet annars tänke jag nog ta det lite lugnt om det inte blir nån utgång då förstås ;) Själv då? Puss

2008-05-15 @ 15:15:10
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emma

Det får du MER ÄN GÄRNA vara!! Det har jag faktiskt inte ens tänkt på men härligt att ha någon som kan tänkas ta hand om min lilla chokladbit när jag inte förmår att vara hemma :) Vad duktig du är med träningen, du får gärna få igång mig till hösten då jag hade tänkte börja (har sagt det i snart ett år nu..). Ha så kul i helgen gumman, nu är det inte långt kvar tills våra vägar från Växjö och Stockholm möts på gamla hemmaplan! YAY! Pusspuss

2008-05-15 @ 18:20:03
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback