annoying shit

För över nio månader sedan sa en person några ord som har satt sig i huvudet på mig . "Man vill bara ha det man inte kan få". Man vill bara ha det man inte kan få.. Förbannad, arg, ledsen och lurad var en underdrift. Idag ser jag det som att det var tur att han öppnade mina ögon. För nästa gång den där proceduren upprepades var jag i alla fall förberedd. Det är sorgligt att beteendet inte längre är förvånande, att bara vilja ha det man inte kan få tillhör tydligen mäns normer numera.

Kos inom räckhåll. Har aldrig mått bättre. Ska flytta till Småland. Lär mig inte bara en utan 100 nya saker varje dag. Vet vem jag är, vad jag vill och vad jag vill uppnå. Inga konstigheter!

¤På onsdag 17.00 andas jag ut.
¤ 23 sidor språkutveckling och tvåspråkighet
¤ Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

Ah, tackar tackar. Är faktiskt riktigt nöjd även om det blev mörkare än planerat, men Camilla hon är duktig hon :) Klart jag ställer upp - på allt (nästan :P)! ;) Hum..? Det jobbiga är ju att alla vill ju ha samma saker här nere så allt man är bra intresserad av finns ju aldrig att få tag på, om man inte har samlat på sig poäng i flera hundra år :P Men de alternativ du tittat på är helt klart ok, och utöver det finns Stallvägen (vita fyrkantiga hus) som inte är att rekommendera fastän de är sjukt billiga så radera dem! Annars har vi Slottstaden, dit jag ska flytta, fast de är istället sjukt dyra! Framtidsvägen har bra och billiga lägenheterna men de är omöjliga att få om man inte har riktigt flyt. Sen är det P G Vejdes eller Georg Lückligs kvar som hyresbostäder har och de är inte fel alls! De är hyfsat stora till skillnad från andra (med betoning på hyfsat!) och ligger bättre till i pris. Sen finns det ju som sagt en jävla massa av dem så är man petig med läge, planlösning osv så kan man nog ha bra chans om det finns många lediga :)

Nu är det dags för mig att sova, så du får ha de gött! Puss och god natt

Postat av: emma

Så om jag skulle flytta (igen) för att för EN GÅNGS SKULL komma till saken så skulle det vara antingen Georg Lücklig, Slottsstaden (där jag kommer att vara bosatt framöver), eller Framtidsvägen (om jag hade kunnat konkurrera ut alla andra boendehungriga studenter) ;) PUSS

2008-05-12 @ 22:56:02
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Frida

Hahah ja de får minsann vänta lite med den saken :D ja de e gott att ha fått komma in i huset nu ;D hur e de med dig? ska du flytta till växjö snart då? KRAM!

2008-05-13 @ 07:28:39
URL: http://frida87johansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback