under en sten.

I lördags besökte jag som bekant Dr. Marie Inhammar. Det, mina vänner, blev en eftermiddag, afton, natt och söndag som jag kommer att leva på länge. Energi. Prat, skratt, diskussioner, föreläsningar, malagning och vin - allt två vänner kan önska sig. Just det ja, en liten anatomilektion hann vi med sådär runt tvåtiden med, effektivitet is the shit. Marie blev mäkta imponerad av mina färdigheter om tecken på strypning (thank god for CSI).

   

100 spänn till den som gissar rätt på varför Marie ser så nöjd ut med det där pappret i handen.

Annars. Spontanutgång i söndags som gick ut på att vi skulle ta en drink på Grill och se hur det ser ut nu efter uppbyggnaden. Resulterade istället i wild and crazy utgång på Cafeét. Damn Nicoletta. And damn Ring of Fire. Måndagen var segare är sirap men lyckades trots allt ta mig hem, till duschen, till skolan och skriva klart ett grupparbete innan det blev kvällen. Sen, kom smällen och jag sov x antal timmar i sträck, acted zombieish och mumsade gott innan jag blev människa. Och vips! så var det onsdag kväll, ännu en dag har gått, ett träningspass avklarat, en föreläsning mindre, en dag närmre påsk och därefter tentan. Och en dag mindre kvar till Paris..


 

↑ Träning. Ny mascara. Ledig imorgon. Brandis.
Regn. Dålig föreläsning. Klumpighet. Brandis.





 


Kommentarer
Postat av: Marie Inhammar

Tack för helgen Martinii :) Det var lovely! Glöm inte preklin 11/4. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback