studera till hösten med?

Hittad helt oväntat en någorlunda intressant utbildning.

http://www.msm.lu.se/index.php?id=436

Kika gärna en snabbis och säg vad du tror och tycker. Jag tycker nämligen att det har varit svårt att hitta utbidlningar inom hälsa/spa/friskvård som verkar seriösa och värda att ens fundera på, plus att deras lokalisering inte brukar vara till en fördel. Det gäller väl mest de som ges på högkolenivå men är av nån anledning fortfarande lite skeptisk till yrkesutbildningarna då de är så enkelspåriga. Denna verkar ge mer utbildning runtomkring också, hur man driver det. Tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: emma

Verkar vara en väldigt intressant utbildning med lite gott och blandat inbakat :) Jag har ju iofs inte så mycket att jämföra med men enkelspårig verkar den ju inte iaf :) Hur lång utbildningstid är det? Pussel

Postat av: kina

Låter som en väldigt mångsidig och matnyttig utbildning tycker jag. Ledarkunskaper är alltid viktiga, hälsoaspekten är ju det som intresserar dig och det verkar som att du får många dörrar öppnade för framtida yrkesval istället för exempelvis "bara" SPA-området. Hur lång är den? Jag kanske också vill till Lund så småningom. Fast om typ... 2 år. haha. Kom hit NU DÅ. wooho (kan ni inte plocka ner marie o nico i väskan också?)

2008-03-13 @ 23:06:37
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback