statistik, diagram, figurer och fan och hans moster.

För att få läsa psykologi borde minst matte e krävas. YACK! Håller för tillfället på att bli fullständigt galen på en labbrapport i biologisk psykologi. Jag som tyckte att jag var så himla fiffig och sa att jag kunde göra diagram-resultaten eftersom jag trodde att jag kunde det, och hade jag kunnat så hade jag ju klarat mig undan riktigt bra eftersom när man gjort diagrammen så är de ju klara. Det är inte som att sitta och pilla med en inledningstext  och aldrig veta när den är klar. Gah. Tji fick jag för min "listighet".

Suckish.


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det är iofs sant. Läser ekonomistyrning nu och det är mestadels repetion av gymnasiet så det känns riktigt nice ;) Låter som att du har det lite kämpigare dock.. Vad läser du nu? Puss

Postat av: Anonym

plugga hårt!!! det försöker jag med... men motivationen gör ju upp och ner som jag vet inte vad :) 23 dagar kvar!!

2008-03-07 @ 12:28:45
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback