pepper pepper take in tree

halvsjuk. tentapluggar. planerar. paris. komplettering. matte c. kos. anställningsintervju. papper. papper överallt. träna. tänka. planera. plugga. kärlek. trött. sjuk. resa. orka. planera. buss. biljetter. fest. handla. uppsala. planera. plugga. pengar. träna. paris. matte c. jobb. planera. kos. hösten. tycker om. plugga. sova. jönköping. förrvirring.

hur det ser ut och låter i min hjärna för tillfället. nöjd? jag vet inte. jag hänger inte med. hinner inte reflektera. hinner inte uppskatta det bra som sker omkring mig.

återvänder när inspiration dyker upp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello darling, klart vi kan prata! Howbout 2morrow? Nora har min dator sa jag har inte tillgang riktigt. Men jag loggar in sa fort jag kommer hem fran min middag ute imorn sa va inloggad sa ringer jag!! yey. Har ar lite varmare nu, har haft pissvader i tva veckor men idag sken solen. Det ar inte supervarmt men kanske.. 7 grader? Ar sa dalig pa att uppskatta sadant. Jag anvander vinterjacka iaf! Skor sa ni kan ga - och dansa och se aslackra ut. Pa lordag blir det kalas, det hoppas jag ni vet! woho. Talk tomorrow sweetie. Love!

Postat av: Anonym

kom på att jag glömde svara på ditt sms, jag kommer vara i skavsta klockan 5.20 ungefär. bussen gick från nkpg vid 4.40, sen gick det ingen mer... men vad jag fattade bokade man inte datum, utan man fick ett kvittot så kunde man åka när man ville inom ett år?

btw, jag fattar inte den länken kina skickade... förstår inte vad jag ka välja? smarta sanna :) help me!
nu ska jag jobba 12h. HEJA.
ha en bra dag! puss

2008-03-26 @ 07:25:11
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback