På högsta volym - Mika, Lollipop

Internet dummade sig innan när jag skulle skriva så det blir bara en snabb liten uppdatering dårå! Ska strax iväg till Plättan för ehn riktig helkväll och det ska bli galet kul. Kommer inte ens ihåg när vi träffades en lördagkväll sist, åt middag, drack vin och hela baletten :) Kameran ska med och batteriet är laddat så kanske till och med kommer lite bildbevis imorn..

Dagens franskalektion: Vous parlez anglais? = Pratar ni franska?
 - Marie, are you screwing with me? Det låter ju som jag frågar om de pratar engelska?!


Puss tjosan!


Kommentarer
Postat av: emma

Nja, han trivs inte med jobbet särskilt mycket och känner inte nån här direkt. Men han ska på arbetsintervju på måndag, och det är ett jobb som han VERKLIGEN vill ha så vi hoppas hoppas! :) Till påsk har jag inga planer faktiskt, men det är mycket möjligt att jag tar en tripp hemåt så då ses vi! :D Ha en bra helg! Puss

Postat av: kina

Haha, go Marie! (you'r def being screwed dude)

2008-03-15 @ 22:17:18
URL: http://kina.blogg.se
Postat av: Stefan

nu har du fått de om bakfoten.
Vous parlez anglais? = pratar ni engelska

2008-03-26 @ 23:55:47
URL: http://stefangrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback