Nicoletta in a nutshell.

"Tändaren ligger i tändarpaketet."

"Jag dricksade på min tip!"


Läst på 6:an klockan 05.15:
"Detta är en hypnotisk skylt. När du läser detta kommer du somna och sedan vakna upp för att se om sändningen startat. "

- No shit sherlock!?


Åh typiskt. Jag kan inte sova. Det är ljust ute. Men åh, då är det ju snart sommar, eller?


Godnatt.
By the way. En ny liten följetång (följetong?) börjar efter att jag fått min skönhetssömn. Går ut på en hyllning till värdefulla människor inom vissa skrivmässigt begränsade former. Känn dig inte bortglömd om du inte dyker upp allra först, ibland kan det vara svårt att sätta ord på sådant och sådana som man älskar ;)




Kommentarer
Postat av: Idan

Hehe, jadu det ska sannerligen bli en fröjd att träffa på dig på hemma-mark. :-D Ska bli såå skönt att åka hem. Jag kommer på fredag, när kommer du?
PUSS ps. I löv you to .ds ;)

2008-03-16 @ 10:30:31
Postat av: kina

yoo bruden, jag vill OCKSÅ vara hemma med er till helgen... buhuuuuu. Tur för dig att jag får se dig snart min kalaspingla. KRAM!

Och här är adressen till bussen - köp både tur&retur och SKRIV UT - pappret funkar som biljett båda vägarna.

http://www.paris-beauvais.fr/?gclid=CJXLyKOzkZICFRhUZwodpRKM2A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback