nattuggla

dygnet är totalvänt. ingens fel förutom mitt eget men lika jobbigt för det. hatar när det blir såhär för jag vill vara en sån människa som är hurtig och går upp tidigt på morgonen för att få saker gjorda. för jag vet att saker blir himla effektivt och bra gjorda på morgonen och förmiddagen i jämförelse med nattetid. för vad gör jag den tiden jag borde sova? jo jag ligger i sängen, tittar på tv, surfar, lyssnar på musik eller bara snurrar runt och fastnar i lakanen och tänker och överanalyserar. ska göra ett nytt försök imorgon, att gå upp tidigt fast att jag är en slöfock och inte har någon tid att passa. jag vill gå upp så jag hinner förbereda mig inför eftemiddagens skola, äta frukost några timmar innan jag ska träna med nicoletta och tvätta en maskin innan jag ska iväg. banne mig. känslan som kommer över en när man känner sig nöjd med sig själv efter en dag, den är ovärderlig. och är det så enkelt som att gå upp innan nio så ska jag ge det ett helhjärtat försök. i challange myself. jag ska blogga innan klockan nio imorgon. och nej, detta räknas inte. och jag hatar att förlora, speciellt mot mig själv (jag är bara lite bättre på att dölja det än emma och annie, hrm) så nu jäklar. i declare war.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback