Hallelujah moment!

Med höger fot fram för vänster, efter mycket velande under lekstugan som kallades labb, tog jag slutligen de tunga stegen upp för stentrappan i vår institution (som för övrigt påminner om en låst och lite läskig sådan, tänk skolan i "Ondskan"), men på halva vägen lyckas jag dock hitta en student som behöver deltagare till en enkät-undersökning, tar tio minuter så visst, som den goda studiekamrat jag är så ställer jag givetvis upp. Ytterligare en liten undanflykt för att slippa se resultatet svart på vitt skulle vissa kalla det. Att "Ta tjuren vid hornen" lärde jag mig tidigt så nu fick det bära eller brista, omtentan är redan inbokad i kalendern och jag är mentalt förberedd för att om igen sitta i fyra timmar och ordfluffa om socialpsykologi. Så döm om min förvåning:

Jag klarade tentan!





Dagens Toblerone Martini:
Jag har sett en vacker man idag. En dansande man anar jag att det är, min Mr Man på gymmet. Vi möttes i stretch-hörnan som lyckligtvis har spelglar på tre av tre väggar så att alla vinklar av denne manligaste man kunde beskådas utan att för den skull misstas för gloning. Att han var vigare än den vigaste gjorde honom förvånansvärt inte mindre hård. It was a delicious piece of ass helt enkelt. SATS Odenplan here i come - everyday in every way ;)

Dagens kräkvarning:
Stönande mannen på tunnelbanan stalkar mig. Både igår och idag på vägen hem så har han dykt upp där i högtalarna, smugit sig på, tyst, slemmigt och flåsande. Yack.



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till tentan!!! visste att du skulle klara det =) men du, om ni ar
2 ar det nastan battre, da kan ni underhalla varandra medan jag ar i skolan. Nasta helg (12-17) ar jag heeelt ledig om ni vill komma ner? Har lov i 2 veckor nu. Let me know, klart det finns plats for 2!

2008-03-04 @ 21:46:24
Postat av: sanna

grattis till tentan!!! SKÖNT!! paris????
jag är HELT ledig 12-16 mars. hur låter det? när kan du? det hade varit så himla himla kuuul!!!

Postat av: Anonym

......jag är inte alls helt ledig. ica hade tydligen gjort fel med schemat fick jag reda på nu. jobbar 15, och kvällen 16. men undrar fortfarande när du planerar åka? om jag försöka ta ledigt...

2008-03-05 @ 19:01:38
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback