hallå, grupp sex!?

Jag försökte bara ropa till mig mina klasskamrater som var i samma grupp som mig på labben. Förstår inte varför alla började småfnittra.

Annars har dagen gått som smort. Väcktes klockan nio av Maries sköna stämma i luren och helgen känns nu mer än välkommen. Information kommer för den som är intresserad av mina helgäventyr, typ mamma (jodå hon är inne här och kikar alt. tjuvkikar titt som tätt). Och inte nog med det så sken solen ända fram till eftermiddagen, jag har haft spring i benen och det utnyttjade jag till vårens första utomhus-jogging runt sjön. Så härligt! Har lyckats ta mig igenom ett kapitel i Passer & Smith med men måste erkänna att jag inte lusläste direkt. Jag förstår liksom inte varför (eller om vi ens ska) lära oss så ingående om ALLA fysiska saker i hjärnan. Varför måste jag veta så himla mycket om syn, hörsel och allt vad det är? Jag förstår att jag behöver lära mig hur de kan påverkas av olika skador i hjärnan som hör samman med psykiska störningar eller skador, men, it's to much information! Jag avvaktar till föreläsning har varit innan jag gräver ner mig i det där. Har även dammsugit idag, för fösta gången sedan jag flyttade in, så nu måste jag påstå att det känns betydligt fräschare, haha! I'm so nasty.. Tror aldrig jag har haft det så dammigt runtomkring mig (fråga idas lampa :P), kändes.. dusty!

Dagens:
Ooo.. Snart bär det av, om jag och Sanna får bestämma! Yieehaaw! ..ooO



Kommentarer
Postat av: Anonym

reseförsäkring känns väl lite onödigt? blir vi sjuka så blir vi och det har kommer ju ändå inte kosta oss skjortan!! sitter fortfarande i skolan och glor på uppgifter som jag inte kommer orka göra.. så jag borde nog gå hem... hoppas kina kan nu bara!! :D

puss o hej (och grupp sex!) hhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback