...

Ha.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, jag läser tre år så det är bara drygt 2 och ett halv år kvar :P Men jag trivs så bra här så jag skulle kunna stanna för alltid! (kanske lite att ta i men.. :P) Annars är det bara bra, försöker ligga i så hårt som möjligt med pluggandet nu, har tenta om två veckor igen. Hur går det för dig då? vad läser du nu? Puss

Postat av: kina

Du är bättre än mig, jag gick o la mig 2.30 igår (igen). uuuuch.

2008-03-14 @ 19:34:15
URL: http://kina.blogg.se
Postat av: sanna

jaaaaa jag är hemma i påsk, kom hem i onsdags och är nu hemma i ca 2 veckor till, tills vi drar :) så jag är öppen för att ses i påsk!! när kommer du hem?
tentan gick sådär, jag sjabblade till det lite, så vi får se! puss

2008-03-14 @ 21:29:25
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Marie Inhammar

Den praktiska anatomiska tentan och röntgententan gick bra =) o idag satt jag på biblioteket 12-17 och 19-23. Tog en shoppingrunda däremellan för att hämta lite ny energi! Har inte råd med det varje dag bara... haha. Läste om din utbildning, tycker det låter jätteintressant! Då kan vi ha klinik ihop i framtiden med =)

Dagens franskalektion: Vous parlez anglais? = Pratar ni franska?

Dagens anatomilektion: Vid bröstopertaioner är risken stor att nerven till musculus serratus anterior skärs av. Muskeln funktion, att hålla skulderbladet fast mot kroppen, går då förlorad. Skulderbladet står då rakt ut och detta kallas för änglavinge.

Ha en go helg! Puss

2008-03-14 @ 23:49:40
URL: http://inhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback