Ensamheten vs. tvåsamheten

[Enough is enough. I have come to a point where something has got to change. And the change is me developing from a naive victim who believe in love, to a indepentendet woman whose only priorities are her own needs and interests. I am going to destroy every single heart that comes in my way of living my life, perfectly well with no man in sight. And there is no man needed.]

Tillbaka. Emma är avvinkad och på lördag far du iväg på äventyr, even if you deserve it so damn much I envy you. Upplev, äventyra och fyll dig själv med händelser och intryck.
Den mexicanska aftonen blev som tur var mindre vild än väntat för min del men en av oss lovade dyrt och heligt dagen efter att hädanefter är det hon som kör, vilket hon ska påminnas om så småningom :)
Slutsats. Tiden går fort när man har roligt, ingen tvekan om den saken.

Ytterligare omprioriteringar från och med idag. Tatuering blir Paris. Göteborg kostar för mycket i både tid och pengar. Kvällar på stans barer blir månader på Kos i sommar. Vårshopping i överflöd blir höst i Australien.


Tomt och ensamt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yey!! inte alltfor upptagen vad jag vet - har ju skola o ar inte hemma forran runt 16 sa det kanske inte ar sa himla mycket party party under veckan, men om jag far se dig ar jag hur glad som helst! Du hittar inget under en helg sa vi kan go crazy? hoho. let me know om du bokar, want to see you soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback