en fundering

när jag inte kunde sova i, i förrgår, så kände jag att jag hade ont på armbågen. det visade sig att det jag faktiskt bränt lite fläsk på armen i lördags när jag fixade håret, lite lätt berusad. jag skyller allt på nicoletta. summan av kardemumman, jag kommer att få ett ärr på armbågen. jag har märkt mig själv, yey.

lovade en ointressant uppdatering förra veckan. månadens ekonomi har skötts till punkt och pricka, det har varit en prövning men minst lika intressant och lärorikt som kämpigt att inte lägga hundralappar på kläder och belöningar i olika former. jag har lärt mig att vin under 50-lappen är riktigt gott, om det avnjuts med din bästa vän. jag har lärt mig att kläder är kul men det är underskattat att gå loss i andras garderober ibland. jag har lärt mig att träning is the shit och lätt kan ersätta shopping, speciellt när den utförs tillsammans med din bästa vän. jag har lärt mig att lidl äger, i alla fall när det gäller frukt och grönt (why? jo för att adolf lidl var just grönsakshandlare från början). jag har lärt mig att man inte kan få allt, men att man kan åka till paris om man prioritetar rätt. sådärja. det var månadens uppföljning i den spännande serien om mitt liv som fattig student. kostar gratis att följa, varsågod.

det enda som är värt att veta om min dag i övrigt är att jag hade den hemskaste av hemska drömmar inatt. drömde att justin dog. och jag har inte ringt honom idag. ångest. gotta go. tänk om det faktiskt har hänt nåt? panik.


du är ett påskägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du ditt påskägg.. gillar inte drömmen där.. ett samtal till honom imon eller!!

annars tycker jag om att du skyller på mig.. med all rätt.. det är väl det vänner är till för ;)

Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Du missar väl inte chansen att vinna en prenumeration på en av 8 tidningar hos mig?

http://www.designadinblogg.se/1205804916_vinn_en_prenumeration.html

2008-03-19 @ 01:39:38
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Anonym

vad duktig du är! jag har nog en del att lära av det där med pengar hör jag! :) haha!
jag vann inte kuddkriget.. det slutade oavgjort! japp, klart jag är på utgång på torsdag, meeeeen dessvärre börjar jag 8 dagen efter så funderar på om det får bli en nykter utgång för min del och bara shaka lite! lördag låter mys! du är en bra nyhetsspridare! :P puss

2008-03-19 @ 09:05:21
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tänkte nog hänga med la familia på fredag ja.. fast är det så att du helt enkelt känner att du inte kan motstå mig, så är du ALLTID välkommen över! :)
Annars har jag en STOR BLÖT nyhet att framföra i helgen.. I've been naughty... ;) mohahaha...

2008-03-19 @ 10:22:15
URL: http://idans.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill OCKSA vara med er i helgen!!! Fast det ar klart, nasta lordag ar det Jag som tar med ER ut har i PARIS. Yes! oooh klart, remember Galway? =)

2008-03-19 @ 13:15:19
URL: http://kina.blogg.se
Postat av: Anonym

wollla wolla. hur var det i parken? jag åkte hem tiiiiidigt, det gav mig inte mycket. men det vr trevligt innan :) just nu sitter jag
sthlm och min mobil är död. smart sanna! så ikväll blir jag här och inget annat än påskmys för min del! :) men jag hör av mig om i morrn kväll!! puss

2008-03-22 @ 12:15:27
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback