do i ever sleep?

det är svart ute, jag borde somnat för flera timmar sen. borde prioriterat annorlunda, borde aldrig låtit dig ta över igen, borde aldrig låtit just de orden förekomma i samma mening. jag försöker navigera genom ännu en sömnlös natt, och jag låter en tår rinna ner för min kind för första gången på länge. jag vill inte berätta, jag skäms över min dumhet. ibland är jag vilse, till och med i min egen kropp. idag är jag vilsen och förvirrad, vet inte vilket håll som är hem till tryggheten. hur hittar man när man har kompass men ingen karta?



Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt o höra, med mig är det toppen :)
Ne nu ska ja åka till jobbet... vill inte, är trött...:)
Kramis

Postat av: Idan

men du, vi behöver prata ut i helgen!

2008-03-18 @ 11:08:34
Postat av: kina

Gumman.. vad händer?

2008-03-18 @ 17:01:56
URL: http://kina.blogg.se
Postat av: Frida

Jag är inte hemma i påsk. ska till Köpenhamn Fre-Måndag.

Kram

2008-03-19 @ 07:38:35
URL: http://frida87johansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback