Tentapanik.

Pluggavbrott  -> Outlet och IKEA

Återkommer med resultatet :)

Har för övrigt börjat känna av den berömda paniken inför första tentan. Har inte den blekaste aning om jag ens kommer att bli godkänd. Ska jag, hur konstigt det än låter i mina öron, kugga på ett prov för fösta gången på fem år? Då mitt senaste katastrof-prov var typ i kemin i åttan eller matten i tvåan.. Men dags att sluta upp med det här nu, händer det så händer det, ganska puckat att ge upp när det är tre dagar kvar att plugga, visst fixar jag att nå upp till en godkänd nivå, eller hur? Helt ute och cyklar är jag inte trots allt.. Har ju inte ens nån cykel, ha. Positivt är i alla fall att jag till nästa kurs börjar har lärt mig något nytt om studieteknik och det ska tillämpas, fett.

So long!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, It's a deal! Jag kanske inte tar en blå.. om det inte var den enda färgen som fanns? :-p

2008-02-17 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback