Sjöhästarnas återkomst.


Mamma: "Åh, idag har jag och C varit och handlat kläder och gått på stan!"
Moi: "Mhmm.. (inser vad hon sagt, att hon handlat kläder utan mig, orimligt!) VAA!?? Jaha, vad köpte du då?" (aningen fräckt eftersom jag vet att hon kan ta ut svängarna när man inte håller koll på henne när hon dyker in i mönster/färg/modell-djungeln al'a Joy och Flash, brr, jag får rysningar!)
Mamma: (Kvittrandes som en lite fågel) "Ja det var en hallonröd/cerise tröja, ett långt linne och så var det ett annat linne med mönster, ja som sjöhästar eller medaljonger!"

Moi suckade uppgivet och konstaterade återigen fakta. En mor utan sin dotter i shoppingens värld är som latte utan en extra shot. Smaklös.


Dagens kräkvarning - alla psykologiska termer.
Dagens applåd - fältrapporten inlämnad.



 


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det låter inte helt fel, kanske är något jag ska tänka på? ;) Jag lär plugga tiden ut, om inget annat inträffar under tiden som skulle göra att jag vill göra nåt annat en tid. har väl alltid haft som policy att avsluta det jag håller på med, inget jag egentligen håller. Med mig vet man aldrig vad som händer, jag flydde ju till USA ett halvår i mer eller mindre panik :P Men just nu känner jag att jag valt rätt, så länge det är kul så trivs jag :D Sen har man ju alltid funderingar på hur läget skulle vara om man valt annorlunda men det kan man ju iofs alltid spekulera kring.. Men om du någonsin får för dig att flytta ner ditt pick och pack till Växjö så introducerar jag dig mer än gärna i staden och campus! :D Puss

Postat av: Anonym

hahaah låter EXAKT som min mamma!! hon köper något som hon tror att jag och min syster ska tycka är hur snyggt som helst, sist kom hon hem med en stickad tröja med
hundar på! "jättefin mamma, jättefin"
hahah

2008-02-12 @ 21:38:59
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Marie Inhammar

Käre vän!
Ser fram emot helgen nu :) Träffade Nico en snabbis i Sthlm idag och det ska bli toppen att hänga/festa/röja med er på fredag! Ska nog minsann hinna diskutera lite psykologi med dig också! Men tills dess, dugga o dissektion, det är bara att bita i det sura äpplet för på fredag är det fredag.
Miss you my friend! PUSS

2008-02-12 @ 22:06:03
Postat av: Idan

Hallå eller, behöver du jobb? Telia söker nytt folk i sthlm att timanställa.. intressead??
PUSSEL

2008-02-12 @ 22:23:38
Postat av: Idan

De söker folk för mobila kundtjänsten.. jag ska jobba imon så jag ska se om jag fått något mail där det står vart ansökan ska skickas eller så.. sista ansökningsdag är 29/2 och om du skriver så lämna mig som referens så har du nästan jobbet på en gång! ;-D
Jag hör av mig när jag vet nåt mer.. PUSS

2008-02-13 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback