Pluggagymmastädashoppavinapratadansa!

"I wanna take you away.. lalala.. lalala... Please don't stop the muuuuusic!"
Jag sjunger hellre än bra, och ljudligt dessutom. Det är fredag, det är invigning på helgen, jag har en härlig träningsvärk som ska dansas bort i natten och solen skiner! Det är då man undrar vad man mer kan begära av denna strålande dag för att göra den ytterligare ett snäpp bättre, en liten gräddklick på moset som man brukar säga av nån lustig anledning (jag i alla fall aldrig förstått om man faktiskt en KAN ha grädde på mos). Jo, man adderar en yummylicious läkare/reseledare/partyprinsessa/vän och en bootylicious barprinsessa/fru/vapendragare/roomie och sen är det.. ah.. Fuckin' great.

Nu blir det råplugg ett par timmar innan jag och Nicolattjo ska drag our asses to the gym och rocka loss så som man bara kan på fredagseftermiddagar på gymmet innan man ska ut! Kina, you know what i'm talking about, right? Det var tider det, spinningen på fredagar efter skolan, yeah!

Dr. Marie Inhammar - dagens sol
Barnsliga fasoner - dagens diss

Kommentarer
Postat av: kina

Åh, fredagsspinning - I MISS!

Postat av: emma

Han jobbar olika skift varje dag typ, men förhoppningsvis hittar han ett nytt jobb snart!
Innan första tentan känns det ju alltid lika svårt, man vet inte hur mycket som förväntas och hur de utformas. Det jobbiga är ju att man oftast har olika lärare i olika kurser och att alla tentor är helt olika i form och utseende. Just nu läser jag andra kursen i marknadskommunikation, handlar mest om hur man utformar reklam och det är riktigt roligt. Sen ska vi läsa en kurs på 15p, ekonomistyrning så vi får se vad detta bär.
I helgen är det plugg som gäller, Jorge åker till Norrköping så förhoppningsvis blir det mer gjort då :D Vad hittar du på själv? Plugg?

Puss

2008-02-15 @ 14:08:19
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback