Pannkaka.


Jag har överlevt ännu en helg med ett alldeles för stort alkoholintag när jag egentligen borde laddat batterierna och andats in ny, frisk luft och gjort mig av med allt det dåliga. Istället går jag mot en måndag uttömd på kraft, oengagerad inför morgondagens uppgift och less på turerna med känslostormar som Du skapar endast genom att existera. Men ju tröttar jag blir desto mer vill jag kämpa. Kan inte för ett ögonblick acceptera att vi bara ska släppa det och låta vinden blåsa bort känslan, igen.

Grinig, otacksam och obeslutsam? Kanske. Men vad i hela världen ska jag göra?

Gossip Girl - helgens räddning
Thomas Östros - dagens kräkmedel.



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt att höra, jodå nu är det snart renovering som börjar :) startar om 3 veckor så snart så :)
Pussen

Postat av: sofie

hey martina, hur e laget? vad pluggar du?.visste inte ens att du pluggade..hm:) Take care,puss

2008-02-11 @ 11:38:38
URL: http://sogo.blogg.se
Postat av: emma

Ja, det ska jag göra! Annars är det bara bra, vovven lever och busar och Jorge va sjuk förra veckan så jag skyller min förkylning på honom :P hur känns det annars med plugget då? Känns det bra? Puss

2008-02-11 @ 16:21:29
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emma

Åh, härligt! Första tentan ser man ju alltid så mycket fram emot! :P Jag trivs toppen i denna stad, campus erbjuder i stort sett allt och människorna är toppen! Så om du letar efter ett bra studentliv så är Växjö faktiskt att rekommendera (men så har ju jag iofs inget annat att jämföra med heller :P) Klart att är man van vid en stad som Sthlm och trivs där så är det ju säkert svårt att flytta till något mindre.. Hur länge ska du plugga nu då? Puss

2008-02-11 @ 17:19:07
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback