Oh Lord.

Gå ej nära IKEA på söndagar.

Lyckades dock roffa åt mig en "kudde" som man kan ha sin bärbara dator på när man sitter i soffan eller sängen, med en plastplatta på ovansidan liksom. Prefekt för mig som märkligt nog titt som tätt hamnar i sängen för att plugga. Thank God att jag inte är lättsomnad :P Sen blev det lite vaniljdoftljus, en liten visp för att skumma mjölken till latten (eftersom min espresso-maskin is fuckin' with me) och galgar. Hittade inte nån turkos träningstopp som jag var ute efter men det får gå ändå. Var alldeles för snål för att köpa något annat än det som jag hade spanat in redan innan.

Nu ska jag käka tacos för fjärde gången den här helgen och andra gången idag ;) men hey, rester = billigt. Sen blir det troligtvis lite överblivna chips från filmkvällen igår med, yummi. Ska i alla fall försöka motstå min enorma sugenhet på kladdkaka, det ska jag spara till tentan är avklarad och förhoppningsvis godkänd, i så fall ska det firas! Eller möjligtvis tröstätas..

Blev inget gym idag, känner helt enkelt att jag inte hinner med men kanske borde jag prioritera annorlunda. Får se hur jag gör imorgon, har en träningsvägledning inplanerad men känner just nu som att den inte kommer ge särskilt mycket då jag ändå tycker om att göra som jag vill på gymmet och just nu är det löpning kombinerat med hantlar och nåt vanligt pass varje vecka som gäller. Samtidigt som jag vill få det avklarat direkt efter skolan eftersom jag tycker det är svårt att komma iväg på em/kväll när man satt sig och börjat plugga hemma.

Nicoletta ville ha med mig på en drink ikväll med med henne och Johannes men det måste jag skippa idag, det finns varken tid, pengar eller ork. Måste bestämma mig om jag ska åka hem till Småland efter tentan med men det lutar nog åt att jag stannar här. Finns lite för mycket hemma som är jobbigt just nu, relationer och personer som jag helst vill undvika ett tag framöver.

Well, mat och lite godnattsaga i form av "Statistik för beteendevetare", woho!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: emma

Mm, visst vad det! Rena katastrofen!! Hum..? Till påsk, vet inte hur mitt schema ser ut just nu men det är nog inte omöjligt att jag gör och hinner förmodligen ta en tur till lilla Gislaved innan dess också! :) Du då? Vistas du i Småland mycket eller? Puss

2008-02-17 @ 21:05:23
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emma

ps. kanske borde införskaffa mig en sån kudde jag också, min soffa har numera blivit centrum för allt jag gör (plugg, mat, plugg..) :P

2008-02-17 @ 21:06:25
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: kina

i love youuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-02-17 @ 22:44:50
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback