Midnattsfilosofering


Har precis kommit hem. Den här kvällen har varit den mest underbara på länge, med Nicoletta, pizza på Hutten, vin och ovärdeligt prat i mängder. Bojkotten drog inte till sig den uppmärksamhet som jag hoppats på men just nu känns det som det viktigaste är att jag och min vapendragare är på det klara med vad som gäller den 14 februari från och med nu. Med idag som startpunkt så är det nu vår officiella dag för sammanstrålning och egocentriskt disskuterande om oss oss OSS och ingen annan.  Män är portade, kärlek är överskattat, känslor är crap. And that means freedom.

Har mycket att skriva men fastnar nånstans. I vilket fall så friade jag till min älskade ikväll och bröllopet kommer att äga rum om ca tolv timmar för den som är intresserad. Det är ett överrasknings-bröllop och kommer att gå av stapeln på SATS i sumpan, on a löpband. Yeah. You and me together for fuck sake. Forever. 

Kvällens kräkis - chaffisen på tuben som stönade i mikrofonen
Kvällens Yummylicious - Nicoletta, lite bättre helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: emma

mm, du har faktiskt rätt, påverkas dock av jorges arbetstider och blir vaken på nätterna istället för de soliga dagstimmarna :P Låter som att du haft en bra alla hjärtans dag?
Hur känns det med skolan?
Nice design på bloggen förresten! ;)
Puss

Postat av: Nicoletta

hmm.. vad ska jag säga.. du o jag mot världen helt enkelt!!

2008-02-18 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback