Lördagsgodis

Dagen på stan med Marie och Nicoletta resulterade i dessa två små läckerbitar som passade studentekonomin alldeles utmärkt..

   

Vit top från Zara och blå klänning från Gina Tricot!

Efter en fredag med mycket prat, lite vin, mängder med mat, några drinkar och en liquid cocaine shot så blir det hemmakväll framför datorn och en film idag. Ingen idé att gå ut när man ska vara pigg i huvudet och plugga imorgon plus att jag ska ha date med Nicoletta på gymmet, så - no drinks tonight.

Ha en myspysig lördag..


Kommentarer
Postat av: emma

Nice top och B-E-U-tiful tubklänning, nu blir jag också sugen på att shoppa! :P Puss

Postat av: Idan

Jag vill ha en sån blå.. tycker du mindre om mig om jag skulle köpa en sån?! ;)

2008-02-17 @ 16:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback