Kryptiskt is my thing.

Det blir liksom mycket mer spännande och lite att bita i då. Hjärnan måste också få sin dagliga motion, så  varför inte se mig som din PT?

En offentlig ursäkt är nog på sin plats. Jag är ledsen att jag för tillfället suger på att höra av mig, jag är självupptagen, ego och koncentrerar mig just nu lite för hårt på att få ordning på mitt liv och min framtid. Och så ska man leva livet samtidigt som det ska planeras, puh. Så alla ni utsatta som lyssnat er trötta på jag, mig, mitt och ännu mera jag, JAG ser problemet och alltså ska det nu lösas! Pass på.. Haha, instuktören på core-passet säger "pass på" varenda gång inför en sista övning, sjukt kul med lite norrlänska inbakat med, haha!

Helgen hemma har gått otroligt fort och jag har haft det mer än bra, förutom att jag självklart sprang rakt på ödet det första jag gjorde när jag anlände till Jönköping. Har vi något otalt, du och jag? Återkommer med lite kort från veckan som gått men just nu är det dags för skönhetssömn, ny kurs imorgon och då gäller det att vara pigg, vaken och klar i huvudet!

So much to say but so little time right now!


Hmm, är det inte Oscarsgalan inatt?






Kommentarer
Postat av: emma

Hur gick tentan? :) Puss

Postat av: Marie Inhammar

Ibland behöver man fokusera på sig själv, det är ok hörru! Hoppas allt inte är föööör tokigt utan du hinner ha lite skoj med :) puss

2008-02-26 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback