Kaka? På en teooorsdag!?


Idag är en fullspäckad dag eftersom jag jobbar på det där med att ha ett välfyllt schema i min kalender för att undvika vissa negativa beteenden. Började dagen med ett riktigt givande seminarium inför tentan på torsdag men jag är fortfarande mäkta förvånad över handledare och föreläsares oförmåga att prestera och utföra sitt jobb. Besviken. Fortsatte hemåt med två nice guys från gruppen, Olof och Isac för att sedan avnjuta hemlagad grönsakssoppa och rostat bröd. Rostat bröd...mmm.. Och nu sitter jag här i köket och tar en liten paus från pluggandet, en paus som i för sig verkar vara längre än pluggandet men jag jobbar på det. Att vara medveten om det är ett framsteg i alla fall. Om några timmar möter jag upp Emelie the hulk och vi drar till gymmet för att spinna loss och sen lite hardcore på det. Och sen ska jag ha en efterlängtat kväll med min ständiga vapendragare Nicolattjo. Wonderful. Och sen skulle jag tippa på bedtime och ytterligare en dag är avklarad. Tråkigt att ha inställningen att dagar bara ska gås igenom på bästa möjliga och mest smärtfria sätt just nu men det vänder. Efter regn kommer ju solsken har jag hört, när skulle vi annars få uppleva regnbågen? Hörde föresten att det regnar tre gånger så ofta på tisdagar som det gör på lördagar, det ni. Så nu är tisdagar min officiella dag för att ösa mitt ogillande över.

Dagens kräkmedel - Behöver jag ens..?

Dagens räkmacka - SOLSKEN

Now, tea with the boss in the house!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback