Idag har jag sett en kändis.

Bugar, bockar och niger som tack för berömmet du sockersöta guldchokladboll!

Jag har sträckt mig i kindbenen. Det är en sådan sak som bara kan hända en tisdag. Antagligen beror det på mitt sjuka skrattande idag (tål att tilläggas att hittills under dagen inte träffat en endaste själ som jag känner). Det började hos frisören. Innan jag visste ordet av så visste jag att frisörskan min skulle gå sin vidare utbildning i London, flytta till Maimi, var 23 år och har bott i Stockholm i hela sitt liv samt att hon oftast klipper KTH-studenter. Och vips så hade jag berättat vad och varför jag bodde i fjollträsk nuförtiden (inklusive det planerade sambolivet och då fått veta att hon varoit med om exakt samma sak fast tvärtom med sitt ex), att jag vill till Kos och säsonga och vilket datum jag gjorde mina extensions. Inbakat det här två timmar långa samtalet var det galet mycket skratt och även en inbjudan till att vara hennes smink-modell imorgon, YEAH! Så, imorgon klockan sju sitter jag rak i ryggen och får en omvandling till make a'la sotish, kvällslook helt enkelt. Mitt i allt det här med inser jag att jag glömt mina pengar hemma på skrivbordet. Oh My God. Där suddades leendet ut rätt fort kan jag garantera - fram till jag insåg att färgningen var så galet billig att jag kunde skrapa ihop några slantar på kortet trots allt! Gissa om jag var glad att jag slapp dra nån dålig vit lögn där. Suger på att ljuga, men det kanske är en bra egenskap?

Well, kanske inte så mycket skratt där så att det resulterar i sträckning, men bädda in det med diverse galna samtal med Mamma "The one and only in felsägningar", Annie "Make my day just by saying hi" och Jouline "brunette in a blondes bodie". Och sist men absolut mest gapskrattsvarning - den titelkåta med samma namn som exet och en aning för höga tankar om sig själv, MOHAHA! Underhållande är du med dina visioner och verklighetsuppfattningar, de är lite skeva dock.

Back to books and notes! Lattédags?




Kommentarer
Postat av: Anonym

smink-model, guuud vad kul!!
lycka till och frisyen blev bra?

Postat av: Anonym

Du skriver alltid så jävla kryptiskt. Jag gillar inte dig. ;)
PUSS IDAN

2008-02-23 @ 12:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback