anledningar till att måndag är en ogillad dag.



måndag är dagen som man ska starta sitt nya liv på
måndag är dagen som innebär måsten.
måndag är dagen som är först, alltså är den helt enkelt lite jobbigare.
måndag är dagen som jag fick ont i magen.
måndag är dagen som jag tvingas åka känslomässig bergochdalbana så att jag helst vill kräkas och hoppa av.
måndag är dagen då jag kanske drar slutsatser av tomma ord.
måndag är dagen då du återigen visar din makt över mig.
måndag är dagen då du kanske sliter upp mitt hjärta, igen.
måndag är dagen jag för tillfället gillar minst av alla.


förutom att jag inte gillar måndagar så kan jag upplysa om att skolan rullar på. har ingen aning om det går bra, första tentan är först om ett par veckor men vad jag vet däremot är att det är lite kämpigt med all kurslitteratur på engelska. just idag är allt uppochner och för tillfället känner jag att jag vill ut och se världen ett tag till innan jag sätter mig i skolbänken för att läsa ett helt program. denna kursen är intressant så jag ska absolut läsa klart den, men sen blir det något annat antagligen. rastlöshet eller beslutsångest?


har varit hemma i småland på en långweekend och umgåtts med en underbar en. får hoppas att det inte var sista gången, men den som lever får väl se. gränsen är snart nådd, jag kan inte dra ut på det mkt längre, jag kan inte utsätta mig själv för det här när jag inte vet vad jag har dig. enkel matte som är svår att göra i praktiken.


take care. I will.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma har! ja du ska DEFINITIVT komma och halsa pa... jaaaaa! hoppas pa att fa internet till helgen, da ska jag skriva ett langt langt mail i lugn och ro, finns nog en hel del att fortalja bade fran dig och mig tror jag.. hoho. vem ar den underbare specielle... can I guess...? =) saknar dig my love! nu ska jag hem och lasa platon. puss och KRAM ps.vad for psykologi ar det du laser eg?

Postat av: Johanna

skoj att du kom in!! Hur lång är utbildningen??

2008-02-07 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback