sluskslask

Jag har precis städat halva min garderob för att låta hjärnan jobba med lite obetydliga tankar ett tag. Att städa är definitivt mitt tips för en mer ekonomisk form av terapi. Idag fick den bota min irritation över att varenda par skor jag äger klarar ungefär två minuter i svensk-slasket innan de läckt in och gjort hela förbannade fötterna genomblöta. Och inte hjälpte det att kuta runt i olika affärer i både stan och på samarkand (och i ren desperation även på maxi) för att hitta ett par vattentäta. Jag kan helt ärligt lova att jag i princip inte hade några krav alls på modell mer än att de gärna fick vara svarta, och ÄNDÅ hittar jag inga skor. Det är alltså så illa att det antingen får blir gummistövlar eller så får jag fortsätta att gå runt med våta fötter och hoppas på att våren kommer tidigt nästa år.

Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback