Sunny Sunday


Ljus. Jag kisade med ögonen och såg att hela lägenheten var fylld av solsken. Vilken söndag, lätt bakfylla, pizza-date med klassen om en timme och augustis sista försök till sommar - lovely. Igår gjorde jag min premiär på Sivans men var mer sugen på att stå innanför baren är utanför. Gick med i en nation på fyllan och tillhör numera Norrland, eftersom Stockholm tydligen gick i graven i våras. Jag känner att det här kommer bli bra, jag känner lugnet. Det enda jag vill nu är att sätta igång med pluggandet, hungrig på att aktivera min hjärna. Är nyfiken på vad min utbildning egentligen innebär, vill veta, men veckan som väntar innehåller en hel del svar på mina frågor som tur är. Kan oroa mig för en sak, att det är första året som denna inriktning av programmet körs. Kan det innebära brister i utbildningen?

Off to pizza at Josef's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback