Triggar det kommunala resandet min förmåga att sätta ord på tankar och känslor?

Så gott som varenda litet tillfälle som jag färdas runtom bland olika platser i och utanför Sverige så svämmar mina tankar och funderingar nästan över. Det är i den vevan jag alltid undrar när jag ska komma ihåg att stoppa ner den där pennan och skrivblocket som jag så desperat behöver för att inte låta dessa briljanta idéer och upptäckter inom mig gå till spillo. ikväll hade jag en överläggning med mig själv mellan allas vårt goa Göteborg och förorten Kode. Jag kan verkligen känna att jag blir äldre och mer säker på mig själv och mitt liv för varje dag som flyger förbi. Jag känner mig själv nu, jag vet att jag ibland är mer envis än vad som är tillräckligt, och måste själv springa in i väggen för att få bevisat att den är hård.

Go bananas, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback