Inmoving

Let me introduce you, for the very first time.. Martina, writing in her brand new apartment!

Efter att ha haft en väldigt bra medvind sedan en tid tillbaka så var det igår dags för en såphal uppförsbacke i klass med lutningen på en lodrät pinne. Men eftersom jag överlevde kalaset så var det troligtvis bara en prövning för många andra så mycket högre hinder på vägen mot framtiden. Nåväl, besiktningen är godkänd, nycklarna är min ägo, mamma och pappa är på väg hit med mitt möblemang och nollningen är i full gång så jag är för tillfället mer än sysselsatt. Var i väg och ordande lite ärenden för en stund sen och när jag lugnt och stillsamt ska köra ut från infarten till ICA upptäcker jag att jag varken har bilar före eller efter mig vid nästkommande stopp. Hann inte mer än tänka tanken innan jag såg att stoppljusen såg något annorlunda ut, streck och vitt ljus, vilket jag fann mycket märkligt. Det är väl nu som det går upp för mig att jag står i en bussfil. Ny stad, nya bussfiler. What to do?

Hör gärna av er kära vänner. Saknar er allihopa. Utom Emma, som jag varit så smart att bli granne med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback