After sunset


Lika ljus som min lägenhet var för tolv timmar sedan är den nu mörk, kolsvart. Dagen har gått lite som i slowmotion, spänningshuvudvärk har gjort att flera timmar bara sovits bort till ingen nytta och tavlorna som skulle på plats idag ligger fortfarande på soffan och väntar. Har efter en del gym-surfande troligtvis bestämt mig för vilket gym jag ska börja på, det blir en saftig räkning men det får det vara värt med ett så brett utbud av BodyPump, yoga, konditionspass, dans och väl omtalade instruktörer. Känner trots allt att jag ska vänta ett par veckor med medlemskap eftersom jag kommer binda upp mig i två år och gärna vill vara säker på mitt val av utbildning och stad först. Nu fortsätter kvällen i slöhetens tecken för att imorgon vakna upp och åter känna kraften. Det blir morgonpromenad / jogging innan skolan och kanske till och med tavlorna kan komma upp på sin plats? Ha en förträfflig söndagkväll.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback