The Melody Festival Final!

Guldbröllop 3 mars

112347-24

Har ni stt något sötare? Älsklingens mormor och morfar firar 50 års äktenskap.


Idag är det äntligen dags för Finalen. Jag pratar som ni vet om Melodifestivalen 2007. Ett av årets största events som har varit oootroooligt spännande - men ändå redan har en självklar vinnare, The Ark.
Som ni kanske redan har förståt så är jag sjukligt intresserad av Melodifestivalen och har inte missat en enda deltävling och ikväll är det alltså Grande finale. Har faktiskt bestämt mig för att inte gå på 70-tals festen ikväll, dock inte på grund av Melodifestivalen utan för att jag helt enkelt vill eller har minsta lust. Visst skulle det varit lite kul att träffa gamla kompisar från skolan men det är helt enkelt dålig timing här. Jag har ingen lust att vara social och glad och sitta och prata och dansa och.. Näe.. Inte idag helt enkelt. Kommer och firar dig en annan dag Emelie.

Efter en lång, skön och spontan promenad med Annie som slutade med en mys middag  så kändes den här veckan ännu bättre. Mycket prat om våren och sommaren gjorde att jag nu ser ännu klarare på saker och ting. Kos känns rätt och jag ser fram emot det mer och mer för varje dag och nu är det bara två månader till vi åker till solen för en lång och härlig semester. När jag landar i Sverige igen är det flyttlass som gäller och då ska jag äntligen flytta hemifrån och få bo med min älskling, helt själv utan massa folk som stör! Tänk att bara kunna låsa dörren och inte låtsas om att man är hemma en hel helg och bara få vara helt absolut ifred och strunta i att diska och ligga i soffan och äta lördagsgodis en heeel lördag och sen inte behöva stäa undan efter sig så fort att det inte känns som man hann mysa färdigt. Gah. Ska bli så sjukt skönt. Vårat eget kök - med våra saker och inget annat onödigt i kylen än just precis det vi tycker om och en egen toalett med fina handukar och matchande badlakan och så här skulle jag kunna hålla på i en evighet utan punkt.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag har missat alla , gud vad jag skäms hehe men jag ska absolut inte missa finalen ikväll och jag håller med,att The Ark har varit med har varit grymt spännande, dom är min syrras favorit i årets startfällt :)
Ha det bra!

Kram Mimmi.

Postat av: kina

THE ARK I MELODIFESTIVALEN???? Vad händer borta i Sverige egentligen...?

2007-03-10 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback