Förväntningar!


Om 52 timmar sätter jag fötterna i staden Göteborg för ett, och kanske två, härliga återseenden och en inflyttningsfest som kommer få det att bubbla i ben och armar. Höga förväntningar är till för att bräckas anser jag och helgen har stora sådana! Men innan det är tid för party hela natten lång så väntar 7 timmar jobb i Reftele, 4 timmar på Hallborn, en klippning och 7 timmars jobb på Bernts - Yes! Gissa om jag kommer att vara laddad när jag landar i din lägenhet Ida ;) Det enda som återstår nu är en liten inflyttningspresent och en flaska vin, sen du! Kalaskläderna inhandlades i måndags med mammsen and I like! Pepping pepping!

Såå, skönt att få sova ihop med min älsling igår igen efter att ha varit borta hela två nätter. Patetiskt - kanske, men för mig är det kärlek och närhetsbehov, in a good way. Hur ska detta gå på kos? Men Nicoletta är ju van vid att ha mig runt halsen, haha! Irland i ett nötskal. Jag längtar efter mer sol, veckans teaser gjorde mig mer sugen på Kos än jag vågat tro. Mumma.

By the way, lätt att käka GI när man ska jobba på konditori, what to do? Oh yes, det är det senaste eftersom det där med kalorikoll inte verkar vara min grej. Eftersom att jag är en mycket lätthjärntvättad person så är jag såld på GI efter att ha läst en liten ynka bok om det. What a hell, I´ll let you know. Funkar det så funkar det. Tills dess ska jag njuta av att sätta i mig kyckling i ofantliga mängder blandat med keso, ägg, härliga köttbitar och ljuvlig lax. Who needs makaroner liksom? Engelskaproblem? Nej jag bara tränar lite.

Kom och fika på lördag!



Kommentarer
Postat av: Frida J

hej martina!
hoppas allt är bra med dig! det var länge sen man hörde och såg dig..:(

kramar

2007-03-16 @ 16:10:50
Postat av: kina

kina lundquist
c/o Marinella Soldi
Via d'azeglio 36
I-31100 Treviso
Italy

What is going on my love..? -spännande!-
Åh, imorn är det St Patricks day, remember????

2007-03-16 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback