Sommarlängtan.

Yrvaken som man är en lördagsmorgon runt elva snåret så höll jag på att tappa handuken när jag kikade ut genom fönstret och upptäckte att det snöade. Vädersnubbarna hade faktiskt haft rätt för en gångs skulle. Gratulerar. Well, trots snöoväder så begav sig jag, Daniel och Alexander till Värnamo för att spana in lite möbler på Mio, eftersom vi ska bli grannar. Yes, till sommaren har vi allihopa flyttat in i våra nya fina lägenheter, jag och Daniel tillsammans då och Alexander för sig själv och inget annat. Eller jag ska väl bara halvt flytta in, beroende på min ekonomiska situation skulle man väl kunna säga. Eller bist på ekonomi. Så nu flyger planerna högt över träden om grillfester, inflyttningsfester och allmänt grann-mys. Woobidoobidoo!

Grabbarna grus har förtillfället  manligt middagsmys hemma hos Gustav, precis samma Gustav som som har väldigt mycket åsikter om dessa bloggar och dess innebörd. Samt att han tycker att han omnämns alldeles för sällan i de ointressanta texterna. Då är min fråga Gustav, Vill du omnämnas och sammankopplas med så otroligt tråkiga ting? Som hur mycket energi man har att slösa bort på löpbandet eller vad man hade på frukostmackan? Jag gör ju så här för din skull, så att du kan behålla din status -som inte är att leka med - Btw, hoppas köttsoppan smakade bra i alla fall.

Ursäkta, måste svara på ett sms eller två.

Bad for me, Jonna är fast i Gislaved så det blir inget middagsmys för oss.. Får hitta en ny middagsvän ikväll då. Anyone? Just call me.

Anyway, ha en trevligt lördagskväll.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: kina

hello! Så det vart vin för dig igår? Mig med - och mycket mer därtill. En trevlig afton, rapport kommer i bloggen of course. Jag hade LÄTT käkat middag med dig, men chanserna är större att Jonna tar sig till dig någon gång innan jag hinner dit. Take care, babe! Love

2007-01-20 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback