LowLife.

Jag har inte heller så mycket att göra på dagarna, Sanna.


Vem?
Saknar du: Kina tycker jag är borta lite för länge!
Rörde dig sist: Daniel
Kysste dig sist: Daniel
Gjorde dig riktigt glad senast: Nicoletta, igår när vi bokade allt!
Fick du sms från senast: Min storebror! Han skulle lämna en film till mig ;)

Har du?
För många vänner: Absolut inte. Alldeles lagom med plats för ett par till.
Färgat håret: Om man säger såhär. Jag vet inte vad jag har för hårfärg. Egentligen.
Brutit några ben: Nix pix. Ett ledband är det bästa jag har att komma med.
Några piercings: Hade. Nu är det bara öronen som gäller.
Egen dator: Nej..
Dumpat fler gånger än du blivit dumpad?: Det är nog ganska lika där.
Gjort bort dig rejält: Absolut. Inget som jag tänker dela med mig av dock.
Bra självförtroende: Inget att skryta med men jag klarar mig.
Kysst någon: Ja, ett par stycken tro det eller ej.
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Mja.
Blivit kär i någon på nätet: Haha. Lite kanske.

Är du?
Förstående: Mycket.
Osäker: Lite.
Intressant: För vissa.
Hungrig: Ibland.
Smart: Absolut.
Barnslig: I vissa sällskap.
Pratglad: Beror på humöret och sällskapet.
Blyg: Ja faktiskt. Lite.
Glad: Uppochner. Oftast.
Ledsen: inte i onödan.
Arg: Oftare än nödvändigt kanske om man tänker efter.
Svår: inte särskilt, ganska lätt om man tänker efter, haha!
Bra på att ge komplimanger: Tycker jag.
Bra på att få komplimanger: Mindre bra, jag tränar.


Fem första
Första bil: Inte riktigt än!
Första kärlek: Oj, äkta kärlek? Daniel.
Första semester: Nånstans uppåt landet, Mora?
Första jobb: Riktiga jobb efter studenten, Vårdbiträde.
Första piercing: Naveln. Eller öronen.
Första konsert: Backstreet boys i Skandinavium. Helhäftigt.

Sju sista

Sista alkoholdrycken: Vin, vin, vin!
Sista bilfärd: Till ICA igår.
Sista filmen du såg:  Offside.
Sista ringda telefonsamtal: Daniel. "Vill du ha ris eller pasta till köttfärssåsen?"
Sista spelade cd: Coldplay.
Sista gången du grät: Igår. Jaa, jag är en lipsill.
Sista måltiden: Havregrynsgröt med fiber. Mums.


Har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar? Ungefär.
Blivit arresterad? Bara nästan..
Blivit kär vid första ögonkastet? I stort sett.
Fått ditt hjärta krossat? Jaa. Usch. Fast sen gjorde jag likadant tillbaka ;)
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, inte vad jag kan minnas. Men usch vad hemskt det var en gång när en pojkvän sa de magiska orden till mig, men jag kunde inte svara.. Usch vad jobbigt det var. Två dagar senare dumpade jag honom.
Busringt till nån? Haha! Det tillhör väl barndomen?


Brukar du?

Titta på dig själv i spegeln: Varje gång jag går förbi.
Gnälla: Bara till Daniel. När jag är trött.
Skrika: Inte för sällan. Ibland behöver man få ut sina aggressioner!
Sova: Lite överskattat men ibland.
Drömma mardrömmar: Ofta. Igår drömde jag att Jonna och Gustav inte skulle träffas mer. Det tycker jag var en mardröm light i alla fall. Har drömt att jag varit otrogen flera gånger med. Och att jag skulle bli våldtagen men lyckades rymma.
Klä dig i svart: Inte från topp till tå.
Hata folk: Nej det tycker jag är lite onödigt att ödsla tid på. Men visst finns det en del som jag inte tycker om något vidare.
Lita på folk: Kanske lite för ofta, jag är så fruktansvärt godtrogen.


Kommentarer
Postat av: kina

I like you SO much that it's insane. Och HERREJÄVLAR - ni SKA verkligen åka. Niiiiiiiiiiiiiiiiice =) Jonna? Och hur många veckor? amore

2007-01-15 @ 18:17:02
Postat av: Sofie

Ojoj, vilka kort! Vilken kväll, kommer aldrig glömma-tack än en gång=)..(okej vet att jag sagt de tmånga gånger nu). Mina planer, drar nog iväg på en resa till sommaren(eller i augusti hade jag tänkt mig) får ser vart det bär av.. bara inte sverige, gärna austarlien eller STATERNA=) jag känner mig inte så kräsen just nu, bara det blir något! Men helt underbart att ni ska iväg, det gick fort..varför just bartender? eller är det bara för att komma iväg? hur länge är ni borta?
Jag håller på dig martina! Du jag kan tillägga att jag kan också vara en lipsill ibland (så du inte känner dig ensam) hehe.. Kärlek/Sofie

Postat av: Anonym

haha åh vad SKÖNT det är att se att det inte bara jag som har tråkigt ibland ;)
och nu blev jag just jättenyfiken, VART och NÄR och VILKA ska du resa med? så himla häääärligt!

2007-01-15 @ 23:19:12
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback